• Test panel 8.6 jul 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense 65U8NQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S&C 08-08-2024

Heel goede beeldkwaliteit zonder de hoofdprijs te betalen

Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

De Hisense 65U8NQ is een heel fijne televisie. De beeldkwaliteit is uitmuntend en je kan diverse beeldmodi instellen. De ingebouwde speakers zijn al goed, maar ook Dolby Atmos wordt ondersteund in combinatie met bijvoorbeeld een soundbar. Schakelen tussen invoerapparaten gaat vloeiend en met 4 HDMI-poorten (waarvan 1 eArc) kan je genoeg apparaten aansluiten. Instellen gaat ook snel met een prima vormgegeven menu. Al met al een goede aankoop!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • 4 HDMI-poorten
  • Ondersteund Dolby Atmos

Wesly W 26-07-2024

Topklasse alleskunner

Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

De Hisense 65” U8NQ heb ik nu 2 weken in bruikleen. Ik begin meteen met de conclusie; wat een top tv is dit zeg. Al eerder apparaten van Hisense mogen testen en telkens weer verrast dit merk mij.
Bij levering merk je dat er over de kleinste dingen is nagedacht zoals hoe je de tv het eenvoudigste en zonder beschadigen op zijn plek krijgt. De app loodst je binnen een paar minuten door de instellingen en alles werkt gewoon zoals het moet werken. Intuïtief en snel.
In het begin nog een aantal dingen moeten uitzoeken zoals de pre set voor de laatstgekozen HDMI poort en de juiste beeldinstelling.
Of je nu Netflix kijkt in de hoogste resolutie of gewoon het journaal, kijken naar deze tv is een genot. Het beeld is enorm vloeiend en realistisch wat het kijken ook rustig aan je ogen maakt.
Het tv geluid is echt next level en laat andere bekende merken wat mij betreft ver achter zich.
De meegeleverde afstandsbediening heb ik 1x gebruikt, de app werkt perfect en zeker als je een serie wilt zoeken op Netflix kun je lekker snel typen via je telefoon.
Het design is modern en de materialen voelen solide aan. Ik heb de tv getest aan mijn standaard muurbeugel en daarna op de voet gemonteerd. Tegen de muur hangt hij mooi strak en op de voet staat de tv erg stabiel. De reflectie van het beeld is echt opvallend, hoeveel licht er ook op schijnt je hebt er gewoon geen last van. Vaak kijk ik tv als ik sta te koken en zelf vanuit 100graden kijkhoek is het prima te zien.
Het enige dat ik als nadeel kan benoemen is de positionering van de aansluitingen, ik begrijp nooit zo goed waarom deze aan een zijkant zitten, met ophangen of aansluiten is het vrijwel onmogelijk om de kabels uit het zicht te werken. Aan de muurbeugel heb ik uiteindelijk wel netjes alle kabels via de kabelgoot in de muur alle kabels weg kunnen werken.
Ik heb de energiemeter gebruikt om het gebruik te meten. Ten opzichte van de mijn huidige tv (ook 65” en microLED) gebruikt de Hisense op 6-7u activiteit 1,5kwh meer. Het is dus geen energiewonder.
Ik sluit af met lovende woorden en de conclusie dat dit een ontzettende goede tv is voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Geweldige beeldkwaliteit
  • Intuïtieve en snelle bediening
  • Tv geluid

Minpunten

• Positionering van aansluitpoorten
  • Geen one box achtige kabeloplossing

ATAG-Benelux 29-07-2024

Beste Wesley,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de beeldkwaliteit van deze televisie. Jouw feedback betreffende de aansluitingen geven wij door voor de ontwikkeling van onze producten .

Marijke

Luukatony 23-07-2024

Moooooie TV

Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

Nadat ik dit product heb ontvangen, heb ik het 2 dagen mogen testen. Sowieso waren wij al opzoek naar een grotere TV en daar kwam dit mooi om de hoek kijken. Met het uitpakken was ik gelijk al onder de indruk qua vormgeving en afwerking. Een erg mooie TV! Onze beugels kon ik er zo opschroeven en met 2 man hebben we de TV zo opgehangen. Er zit ook nog een voet bij die je er op zou kunnen monteren (deze is wel zwaar, wat ook nodig is voor zo’n grote TV).
De installatie verder ging erg makkelijk, deels via een app op de telefoon, waarmee je ook de tv kunt bedienen. Uiteraard krijg je er ook een afstandbediening bij om de TV te kunne bedienen. Deze is d.m.v. USB-C of zonlicht (ingebouwd zonnenpaneeltje) op te laden.

Er zitten al veel apps voor geïnstalleerd van streamingdiensten etc. dit is erg handig. Het beeld is ook erg mooi, alleen het geluid ansich hebben wij niet getest, omdat wij ook gelijk ons sonos systeem erop aan hebben gesloten.
Het besturingssysteem heet VIDAA en werkt ook spraakgestuurd (Nederlands), het enige is wel dat ik me daar een klein beetje zorgen over maak. Ik maak mij zorgen over het up to date blijven van het besturingssysteem en de verschillende streaming apps. Je kunt de apps niet zomaar updaten, alleen door deze te verwijderen en opnieuw te installeren, of als het besturingssysteem ge-update wordt, dan pakt dat de apps ook mee.
De toekomst moet uitwijzen hoe dit besturingssysteem zich gaat houden tegenover andere bewezen systemen.
Al met al wel een mooie en goede TV en zou ik het wel aanraden aan bekenden.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Werkt goed
  • Groot

Minpunten

• Nog niet bewezen besturingssysteem

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat de installatie goed is verlopen. Fijn ook dat je blij bent met het design en beeld van de TV. De vele voorgeïnstalleerde apps zijn zeker een plus en met het mooie beeld lijdt dat hopelijk tot veel kijkplezier!

m*************@h********** 23-07-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

Ik heb het geluk gehad om de tv van Hisense te testen.
De tv beschikt is erg helder en de kleuren worden erg mooi weergeven, je merkt een zeer positief verschil tussen mini led qled en de standaard qled.

De gamestand werkt ook erg goed, de tv reageert erg snel.
Het enige kleine nadeel was dat naar mijn mening de gebruiksaanwijzing niet superduidelijk was.
Wel was de doos erg handig om de tv eruit te halen.

Pluspunten

• scherp beeld
  • erg kleurrijk beeld
  • goed geluid

Minpunten

• vidaa(ondersteunt geen hbo)

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat je deze tv mocht testen en fijn ook dat hij zo goed is bevallen. We zijn blij te lezen dat je tevreden was met het beeld en de verschillende mogelijkheden van de tv.
We wensen je nog veel kijkplezier!

Werner 23-07-2024

Gave TV

Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

Ik heb dit product mogen testen voor review.nl. wat een gaaf beeld geeft deze TV. Een heel scherp beeld op het mini-led pro scherm. Ik dacht dat hij wel een beetje aan de grote kant zou zijn. Maar helemaal niet zelfs. En het geluid wat uit deze TV komt is heel helder en fijn. het vult de hele ruimte.

Pluspunten

• scherm
  • geluid
  • verschillende modes voor gamen en TV kijken

Beste Werner,

Leuk dat jij deze tv mocht testen. Fijn dat je zo tevreden was met het beeld, de mogelijkheden en het design van de tv.
We willen je bedanken voor het testen en het schrijven van deze review en wensen je nog veel kijk- en luisterplezier!

Ineke83 22-07-2024

Mooie televisie

Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

Wat een mooie televisie. Heldere kleuren die instelbaar zijn per categorie. Zoals sport of dynamisch of film. Wij kijken er veel viaplay op en dat gaat prima. De NPO app staat er helaas niet op.
Bij een sport als voetbal is de bak heel scherp en goed te volgen. Het gras er omheen heeft hij moeite mee. Of het ligt aan het feit dat we het EK aan het volgen waren vie de chromecast en dat daardoor de kwaliteit minder was. Ze waren sponsor van het EK, maar het voetbal was niet direct te volgen via de tv. Dat was wel jammer. Het geluid is prima en het ontwerp is mooi. De app voegt voor ons niet veel toe. Afstandsbediening geeft licht bij de knopjes, dat is heel handig. Net als het ingebouwde zonnepaneeltje.

Al met al prima tevreden.

Pluspunten

• Afmeting
  • Ontwerp
  • Geluid

Minpunten

• Sommige apps worden niet ondersteund zoals NPO

Beste Ineke,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met het geluid en design van de tv. Wat betreft de NPO app is het helaas niet onze keuze geweest. De maker heeft dit alleen voor bepaalde software beschikbaar gesteld en dat is helaas niet bij ons. Gelukkig kun je deze nog via de chromecast bekijken.
We wensen je veel kijkplezier!

Anonymous 05-07-2024
Geschreven voor: Hisense 65U8NQ

Really good product. Brightness and contrast is really good for a LED TV. Totally recommend.

ATAG-Benelux 08-07-2024

Dear Sir /Madam,

Thank you for writing this review. Good to read that you are satisfied with the TV, nice also that you like the settings of the screen.
We wish you lots of viewing pleasure!

Kind regards,